Czy mogę myć Ciepliki w zmywarce?
Te niemalowane – możesz myć w zmywarce. Te malowane- myj ręcznie miękką gąbką, a będą Ci długo służyć. Mycie ich w zmywarce może z czasem doprowadzić do ścierania się wzoru. Jest on jednak na tyle odporny, że sporadyczne mycie w zmywarce go nie uszkodzi.

Czy mogę zamówić personalizację (malowany napis)?
Tak, możesz zamówić napisy na wszystkich naszych produktach. Napis może być umieszczony:

  • talerzyk – na środku, na brzegu, od spodu,
  • kubek, filiżanka – na powierzchni zewnętrznej kubka, na uszku, od wewnątrz uszka.
    Nie wykonujemy napisów wewnątrz naczyń i od spodu, gdzie znajduje się nasze logo.

Koszt personalizacji to 1 zł za 1 znak, szczegóły tutaj.
Jeśli nie masz pomysłu na napis, zajrzyj do naszego poradnika.

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Niemalowane Ciepliki ze statusem „dostępne na magazynie” – wyślemy je do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych.
Jeśli zamawiasz krótki napis na niemalowanym naczyniu – będzie gotowy do wysyłki w ciągu 2-5 dni roboczych.
Jeśli zamawiasz malowaną ceramikę, np. w listki lub kwiaty, czas oczekiwania wynosi 7-10 dni roboczych.
Napisz do nas i zapytaj, jeśli chcesz poznać konkretny termin.

Jeśli zamawiasz niemalowane Ciepliki, które mają status „Na zamówienie”
to znaczy, że nie są dostępne od ręki i będą dopiero wykonywane.
Ich odlewanie, szkliwienie i wypalanie to proces, który trwa 2-3 tygodnie.
Możesz do nas zadzwonić/napisać, a zaproponujemy Ci alternatywne naczynia dostępne od ręki.

Co mam zrobić, gdy paczka z Cieplikami dotrze do mnie uszkodzona?

Przede wszystkim uspokajamy – stłuczki zdarzają się niezwykle rzadko,
bo starannie pakujemy naczynia.
Jeśli to możliwe, sprawdź zawartość paczki przy kurierze – zwłaszcza, jeśli karton wygląda na uszkodzony.

W przypadku, kiedy naczynia są uszkodzone – zrób zdjęcia szkód i dowodu zakupu (paragonu lub faktury), powiadom nas o tym jak najszybciej.
Przy kurierze DPD sporządź protokół szkody – znacznie ułatwi nam to wypłatę odszkodowania za uszkodzone produkty.

Jeśli kurier już odjechał, należy zamówić kuriera, by przyjechał spisać protokół szkody.
Możemy go zamówić na Twój adres. Następnie wyślij do nas zdjęcie protokołu szkody podpisanego z kurierem.

Nie martw się, niezwłocznie wyślemy do Ciebie nowe naczynia lub zwrócimy Ci pieniądze.

Czy mogę zamówić malowanie według indywidualnego projektu?
To zależy od projektu 🙂 Napisz do nas – ustalimy szczegóły oraz wycenę.
Te realistyczne, dokładne odwzorowania np. logo firmy lub wizerunki zwierząt – nie wykonujemy.
Proste, symboliczne malunki nawiązujące do np. czyjejś profesji – możemy wykonać
(wcześniej przesyłamy szkic do akceptacji)
Wszystko najpierw ustalamy w mailu.

Możesz zamówić inne kolory listków lub kwiatów.

Czy pakujecie na prezent?
Tak, możesz zamówić dodatkową usługę ozdobnego pakowania.

Czy wysyłacie Ciepliki za granicę?
Tak, wysyłamy kurierem Fed Ex lub DPD, za dodatkową opłatą (w zależności od kraju koszt około 80-150 zł).

Jak wygląda standardowe opakowanie Cieplików?

    Nasze opakowania nadają się w pełni do recyklingu – do pakowania używamy tylko papieru. Każde naczynie owinięte jest papierem o strukturze plastra miodu.
    Dodatkowo przewiązujemy białym sznureczkiem. Dodajemy też saszetkę ekologicznej ziołowej herbaty, paragon i karteczkę z podziękowaniem.
    Naczynia wkładamy do prostego kartonowego pudełka, wewnątrz wypełnionego brązowym papierem pakowym. Często są tam też tekturowe przekładki, które dodatkowo amortyzują i unieruchamiają naczynie.

    Jedynie w ozdobnym opakowaniu pojawia się wstążka satynowa.

    Czy wystawiacie faktury VAT?
    Wystawiamy faktury bez VAT, ponieważ nie jesteśmy płatnikiem VAT.